" Gallerpotatis "

Hej hopp pillesnopp !
Jag har precis varit och handlat lite, deo, nagellack, remover, maaaat !
Ska snart ställa mig och göra beasås för jag ska äta gallerpotatis och beasås har varit sugen på det så jäääävla länge och nu är det dags ! :D
Köpte ett ascoolt nagellack färgen är så himla ball !

Den färgen (fast den är mycket coolare in real ! )

Kicks 99 kr :-



Igår så hade jag och älskling myyys vi badade lite och sen så kollade vi på Ultimate fighting, det är faktiskt ganska kul och kolla på men jag vette fan om jag kan kalla det för sport !
Jag säger att det är någon slags betald terapi för sånna som har aggrigationsproblem ! :D hahah :P


Idag blir det nog ett chillpill och ladda inför nånting ! :D


Vi hörs sen fucker nu till gallerpotatis och bea !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥