God fucking jävla inte morgon !

Hahaha aah hej hej :P
Jag sitter här och försöker konversera men inget kommer fram, tråkigt men sant.
Jag ska äta nått snart tänkte jag och dricka kaffe med socker bara för jag har ingen mjölk och jag orkar inte gå upp till pappa och låna, har bara morgonrock på mig ! :D
Seeen så ska jag glida ner till centrum för lite ärenden, men först och främst ska jag ringa min mamma och säga att jag kommer till henne ikväll, för jag vill bort härifrån och vara för mig själv med min familj !
Men jag kommer dock sakna älskling men det löser sig :) ♥
Det roligaste är att jag lyckas alltid komma till mamma på Tisdagar haha men det är faktiskt inte meningen :P
Det är ett tag kvar tills jag ska till centrum, för det går inte att gp dit när som helst.
Så ska jag fixa med det där jävla skitbrevet jag fick hem också !
Seeen så ska jag hämta min internetdosa också på OKQ8 så du har jag internetkonto ! Det va på tiden eller ?
Meen nu ska jag ringa mamma vi hörs senare.



PZ * Töntar

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥