Hel dag

Hej svejs lingonfejs !
Idag vaknade jag och Sophie typ tolv, vi gjorde frukost och lite grejs och drog sen in till Forum.
Jag va i Forum ända till halv åtta nästan och det kändes kan jag ju säga !
I slutet där höll jag på och bli riktigt förbannad om jag inte fick mat :P haha
Shoppade lite grejs för mina presentkort, en del va på rea och en del inte... känner att jag lyckades ganska bra ändå även om det va mycket folk vilket jag HATAR grymt mycket asså tror jag är lite folkskygg hahah :P
Sophie började bli väldigt trött på mig och jag kände att jag blev väldigt trött på mig själv för att jag har såååå himla svårt att hitta kläder, och det är ännu svårare att hitta när man har planerat att shoppa och har pengarna liksom men när man är i Forum och INTE har pengar DÅ JÄVLAR då hittar man en massa saker man vill ha, men sen när man fått pengar finns väll såklart inte dem sakerna kvar !

Meen i alla fall så "släppte" jag iväg Sophie lite tidigare för att jag va tvungen att gå in på Gina igen och jag visste att hon aldrig skulle klara en gång till med mig där inne :P haha för hon kunde tyvärr inte shoppa så mycket idag så det va väldigt påfrestande på henne stackarn :P (jag led med dig)
Any way så tänkte jag visa vad jag köpte fast jag visar inte från Lagerhaus för det är bara jobbigt men det va lite smått och gott där i från :)
Och Tack Sophie mitt hjärtegull för att du höll ut med mig idag ! ♥

Sååå nu får vi se vad jag ska hitta på för outfit till nyår, det blir nått enkelt med dem där strumpbyxorna tror jag eller nått :)


Har även fått ont i ryggen någonstans av dagens äventyr så att jag inte kan vrida mig till höger, rasmus har ju lyckats be mig kolla på saker heeeela tiden åt höger och jag glömmer varje gång så det blir massage för min del snart hihi ^^

Uräkta dåliga bilder... ni vet mobiler ;)



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥