Heldag !

En heldag av massa grejer, har handlat, lagat mat och lekt med hunden och massa skit.
Fick även en tidig julklapp så att jag ska kunna ha den i morgon och det va ett rött läppstift som jag självklart har provat som ni ska få se bild på snart :) Tack för det Ulla ! (Rasmus mamma)
Har även varit på systemet 2 gånger ^^ hihi fast båda gångerna va inte till mig ;)
Jag börjar även bli hungrig igen vi köpte med oss från Ormingegrillen för att ingen orkar väll ställa sig och laga mat när man redan står och lagar mat för hela Sverige känns det som ? :O
Anntar att alla andra också har haft en hel del att göra idag kan jag gissa ?

Jag sitter nu här och lyssnar på musik i mitt röda läppstift och är hungrig och funderar på om jag ska stryka min klänning redan idag så jag har det gjort, slipper jag trängas med dem där uppe ?
Ja jag tror det !
Men nu lägger jag in bilderna sen så ska jag äta och stryka ! :D

Hörs senare Tjing !

(Snyggt va ? ) :D







Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥