Home at last

YES !
Heeeej hoho hej hej hoho !
Nu är jag hemma, blev väckt i morse typ halv elva och jag somnade typ fyra inatt/imorse :S
Jag lever i alla fall, men jag är lite trött nu faktiskt och SÅ JÄVLA HUNGRIG ! (mamma håller på med maten nu) mums !
Vi har varit i Sickla och kolla lite och om man följer med får man alltid något och sant som det va sagt så fick ju jag " tidiga julklappar " som mamma kallar det har ni varit med om det än ? ;)
Efter vi va i Sickla så åkte vi hem till Elin, Henrik och lilla Tuvis som höll på och busa som vanligt, så söt ! Och så spelade vi Nitendo Wii det va skitkul bowling och grejer !
Nu sitter jag här och skriver för er.
JUSTE !
Jag glömde ju att säga att jag såg en kille i fredags som nog dem flesta känner igen och det va han som sjunger : Jag blev full på min coca cola ! Kommer ni ihåg ? :D

Jag känner inte av någon julstämmning än gör ni det ?
Det ända jag saknar är snön för den som kom igår den varade juh inte länge ! :O
Men jag längtar till julen ruskigt mycket asså !

Vad har ni gjort på denna givande Söndag då alla kära läsare ? ( dvs inga ) haha

Tänkte jag skulle visa er vad jag fick idag, klänningen är tänkt att jag ska ha på julafton med kanske ett rött siden band sådär under tuttarna ni vet ;) och så ska jag vika och sy upp den en bit för den va lite lång för min smak men jag ville verkligen ha den så då får man ha syjunta hemma :D
Dessutom tror jag att det kommer bli snyggare om man har dem nya skorna då till också om klänningen är lite kortare !
Skorna vet jag inte om jag ska ha till men jag tror det och typ genomskinliga svarta strumpbyxor tror ni det blir bra ? :D


Och så ska jag visa mig just precis nu hur jag ser ut !


 

Vad tycker ni då ?
Klänningen ser väldigt bred ut eftersom den är figursydd men det ser skitbra ut på ! :D
Och jag behöver nog inte skriva vart sakerna kommer ifrån för jag utgår från att dem flesta vet ;)


  

Myskläderna är på ! Det är så jävla kallt här ute på landet ! :D Notera att jag har tjocktröja under myströjan :P

Vi hörs sen BK:ar !


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥