I think i'm back ?

Heeeeej ! :D
Nu är jag tillbaka tror jag haha.
Jag skriver lite sen får vi se om jag fortsätter ;)
Jag känner att jag börjar få kläm på allt nu lite i alla fall så det känns bättre, allt börjar sakta men säkert lunka uppåt liksom :)
Har "rensat" ut lite skit ur mitt liv om ni fattar vad jag menar ? ;)
Just nu sitter jag och kollar på filmen på kanal 6, ganska bra.
I morgon börjar jag skolan 10:10 så det är inte så farligt, fast jag sov "middag" vi fyratiden förut och har druckit kaffe så jag undrar hur det kommer gå att somna ? :P

I morgon är det idolfinalen i Globen som gäller, då ska vi åka in tidigt så vi får en parkeringsplats sen är det lunka omkring i Globen tills det börjar helt enkelt !
Sen ska jag sova hos mamma, vet inte men jag tror jag stannar hela helgen där faktiskt, känns som jag behöver det lite som en rehabelitering.

Har även fixat med min kommande utbildning idag, får hoppas att det går vägen så att säga :)
Sen har vi pratat om läs och skriv svårigheter idag och om man har det (jag har ej det) men det va lite kul för när jag va på mötet senare så läste hon min text och såg att jag hade glömt sista bokstaven i ett ord och då sa jag det att jag brukar göra det ganska ofta och även hela ord och då fråga hon mig om jag har svårigheter, men jag kom fram själv till att jag har inte ordblindhet utan bokstavsblindhet haha men det är inget som är jobbigt för mig så det gör inget :P

Hmmm, sen så är jag så himla trött på alla människor, varför måste man ljuga jämt för att komma någonstans i livet undrar jag ? Dem ända vännerna man får då är juh dem som ljuger lika mycket så ingen liksom inser hur mycket dem ljuger ? :S Lite wierd det där men det är synd att det ska behöva bli så, riktigt synd . . . .

Meeeen jag är glad i alla fall och det är som är huvudsaken :D
Puss på mamma ! ♥

Kryssningen va bra också btw, fett kul va det !
Tack pappa och Karin för det ! ♥

Jaja får se om vi hörs i morgon innan idol annars ha en bra kväll ! :D



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥