I'm back

Nu är jag tillbaka har ni saknat mig ? ;)
Ialla fall så blev det ingen ny mössa men det blev lite annat ^^
Käpte en till tröja för jag hade lite pengar kvar från presentkortet på Zara och sen så köpte jag mörkbrun ögonskugga, läppglans och nya örhängen på rea såklart man kan ju inte skämma bort sig själv alldeles för mycket ;)

Planerna inför i morgon är även dem fastställda ska bara ringa ett litet samtal till fröken Emma sen är det klart !
I morgon Sophie så kör vi ! :D haha

Hur ska ni fira erat nyår då ?


Mina inköp :



Naked Juice Bar in my heart ♥ (strawberry dreams) Så JÄVLA gott !





Ikväll så ska jag och Rasmus gå upp och hålla Pappas katt sällskap lite för att dem har åkt till Småland nämligen och deras katt blir ett pshycfall om den får vara ensam förlänge, när Pappa och Karin va på Kreta en vecka så skulle jag gå upp och rensa lådan och då bara attackerar den mig från ingenstans hahah och river sönder mina ben och allting (har fortfarande ärr kvar och detta hände i somras)... såååå jag är lite rädd för den fortfarande för det är ju ingen liten katt heller så man får hålla ett vakande öga på den heeela tiden hahah jaja nog om det.Så galenstämpel på den katten :PVi ska som sagt mysa och äta kex med skagenröra mums ! :D


Ha en bra kväll allesammans så hörs vi seeeeeeeeen ciao bella !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥