I'm doing progress

Shoooooo !
Vad gör ni ?
Jag sitter och kollar på 2 1/2 men och lyssnar på Erik Grönwall - Higher samtidigt för den låten är så himla bra !
Jag ringde förut också och jag har fått ebviljat av kommunen i alla fall nu återstår bara kursen för att se om det blir något av det här projektet :) Hoppas Hoppas !

Jag och Rasmus gick även och pantade förut haha, det va sånt där irriterande snö småflingor som sticks i ansiktet liksom ni vet, så jag gick baklänges eftersom vi hade ju såklart motvind !
Jag älskar verkligen snö då känns det verkligen som riktig vinter vi får hoppas att det håller i sig till julafton bara :)

Hur går det med nyårslöftena då allihoppa för mig går det inge vidare har inte slängt en minsta tanke än men det kommer ;)

För övrigt så trappar fortfarande allting uppåt och så, så det känns jättebra.


VINTER ♥






Sååååå härligt !

Hörs sen BK:ar !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥