Nyår

Jag sitter här och funderar på vad man ska ha på sig på nyår....
Jag tänker mig nått liksom ganska vardagligt men ändå snyggt så man kan använda det flera gånger, köper jag värsta klänningen eller så då vet jag att det kommer jag aldrig använda igen så jag måste tänka till nu !
Fick ju presentkort så jag hoppas att det finns nått sjyst i dem affärerna....

Nyårs löften då ?
Hur går det för er ?
Jag har inte kommit på något alls faktiskt, typ gå ner i vikt men vem vill inte det liksom efter all julmat ?
Annars kan jag inte komma på nått bra .. hmm.... svårt det där.
Kanske att lova mig själv att bli världsberömd frisör sen när jag är klar och klippa alla kändisar ? haha no way !


Längtar till nyår.. ska köpa en Asti också för det är så mumsigt !
Kan inte bli bättre och Emma vi kör på det eller ?! :D



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥