Old stuff

[ Varning för långt inlägg ! ]


Jaaah nu är det så att jag hamnade i det jag kallar det "bortglömda" rummet haha, vi har ett rum här hemma hos mig som bara e smockfullt med massa saker från min farmor och farfars tid och lite från deras vänner.
Så jag tänkte att jag skulle visa lite coolstuff jag hittade där inne igår faktiskt, kanske nått någon vill ha ? ;) haha nää men det va lite roliga grejer sådär som man blir glad av ni vet när man kanske hittar ett gammalt foto på sig själv när man va liten eller så, lite så va det.

Här är en väska som jag inte har någon aning om vad det är för märke eller om det är fejk eller nått ? :S
Men den ser ut såhär i alla fall.

 


 

Någon som e sugen ? ;);)


Nu så tänkte jag visa hur stort kammfreak min farfar va haha, han hade ALLTID en kamm i bröstfickan, det va bara en liten rolig grej sådär :P Jag fick fram 12 st kammar :D

 

 

Hittade ett gammalt kort från när min pappa va ung och gick i skolan, så här är ett foto på han och hans klass ! Hahah tycker det är lite smått gulligt !

 


Här kommer ett foto på en krona jag hittade, fast ingen vanlig krona utan en 50 kronorskrona eller va det heter och en sån är värd 100 kronor ifall att ni har någon sån hemma och undrar haha.... Känns lite som Antikrundan här tycker jag haha. Jag har jämfört med en vanlig krona bredvid. (den är så blank så man ser mitt finger där i den)

 

 

Nu ska jag visa en väldigt bra grej jag hittade fast den är inte gammal den bara låg där inne från någonstans tror jag men väldigt effektiv är den tycker jag i alla fall ! 


 

Hmmmmm vad ska jag visa nu då ? Jo ett par glasögon som va min farfars tror jag, dem är ganska snygga faktiskt tycker jag i alla fall men man måste ha ett stort huvud för att ha dem för dem va förstora för mig och så va det ingen styrka på så det är kanske någon som vill ha dem ? ;);) Jag visar hur dem ser ut på mig.

 

 

Jag hittade även massa gamla frimärken men palla inte ta kort på dem, dem kanske är värda nånting ? :O ;)

 

Jaja det va det jag ville visa er, lite kul va ? hahah

Puss på er !

 

 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥