On my way

hohohohoh !
Kom nyss hem från skolan, kom en halvtimme försent i morse för vet ni vad ?! Bussen hos mamma kom inte det va väll konstig ELLER INTE ! haha så jag fick skjuts till värmdö marknad av sandbilen faktiskt och det tackade jag för ! :D
Meeen nu tänkte jag stoppa nått i min stora mage för jag är fett hungrig men undrar vad jag ska äta ? :O
Sen efter det ska jag gå och hämta min söta Sophie på hennes jobb för att sedan gå hem till henne och fika :)

Har ni haft en trevlig helg alla då ?
Det har i alla fall jag myshelg hemma hos mamma sitter aldrig fel !
Ska även ringa till studievägledaren i morgon för svar om jag kommer in på frisörskolan, hoppas hoppas håll tummarna nu ! :D
Jaja nu ska jag äta och sen gå men vi hörs säkert ikväll.

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥