Pust

hahahah nu har jag suttit här asså FETT LÄNGE för att försöka hitta " veckans bär " men det är så jävla svårt och hitta kändisar som är lika varandra, jag fattar inte hur folk lyckas asså ! :P hahah * pust * säger jag bara.
Jag har tröttnat på att kolla på kändisar nu och jag är trött på att sitta här vid datorn faktiskt.
Så nu så säger jag god natt och tack för mig och tack alla söta läsare som läser min blogg hoppas ni är några i alla fall :D
Skola i morgon klockan 9:00 jag åker också hem från mamma i morgon :/ men ska bli mys och pussa på älsklingen som jag har saknat ! :D ♥
Nu är det Paradise Hotel också eller blir det TV4 film ? Hmmm vad ska ni se på ?
Jag ska se SOLSTORM såg jag nu FÖR I HELVETE DEN ÄR JU SÅ BRA ! ! ! ! ! YEEEESSSS !
Bästa låten i den här filmen också btw ! ♥

Aja baj baj gullepluttar !



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥