Snö, snö och åter mer snö !

Yes yes yes yes !
Massor med snö, jag älskar snö !


Hej alla, skola idag, datorkunskap som gick bra :)
Fick skynda mig hem efter och slänga i mig nudlar för att vi skulle vidare till Rasmus farmor för hon fyller år idag och det gör även min mormor också så Grattis båda två !
Först åkte vi hem till Rasmus pappa och jag spelade saxofon, trumpet och klarinett haha hela orkestern !
Sen vart det fika och jättegod tårta.

Nu är vi hemma och jag gör ingenting satte mig här det första jag gjorde, är inte förvånad över mig själv faktiskt !
Älsk försöker få igång en bärbar dator till mig för att jag sitter så mycket här och han vill spela spel haha.

När vi va påväg hem så blev jag jättesugen på att åka ut och sladda med bil haha (töntigt) jag vet men det är faktiskt roligt tycker jag, Älskling skaffa körkort !
Meeeen ingen sladd idag inte kanske till helgen ? :D

Jag är också väldigt glad för jag tror att jag har kommit in på skolan jag har sökt, fast jag vet inte jag tror bara (tror gör man i kyrkan) jag vet jag vet men jag tror det i alla fall ! :D hihi ^^

Nothing can bring me down !

Hittade även massa gamla örhängen hemma hos mammsis som jag aldrig har använt, stora ringar.
Själv tyckar jag det är lite sånna där fjortisörhängen måste jag säga men det är ändå snyggt så varför inte använda dem liksom ?
Jag tänker mig råsminkade fjortisar med everestjackor och några gamla trasor till kläder bara för att det är inne med den stilen :P haha jag kanske är sån själv ? :O
Det tycker inte jag i alla fall men man kan juh aldrig veta vad andra tycker liksom !





Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥