Wazup ?

Heej.
Skrev ett inlägg förut men det blev för personligt kände jag så jag tog bort det, lika bra.
Men jag har varit i centrum på ett ärende och smidigt lite planer så jag hoppas det går vägen så att säga, hoppas hoppas för om det går så är jag världens lyckligaste ! :D ( fast ej på pengafronten ) hahaha
Siter här nu för mig själv i min ensamhet i mörkret hemma hos mamma, i morgon börjar jag klockan 13:00 så det blir sovmorgon och förhoppningsvis lite frukost och att jag hinner koka kaffe istället för kaffemaskinen, gillar bryggkaffe bättre :D ♥

Ursäkta mina aggresiva inlägg tidigare men jag hade fan rätt till det asså, ibland kan man verkligen bli irriterad på folk som inte fattar nånting !
Men ingen är ju perfekt liksom.

Vad gjorde ni i helgen då kära människor, hände det något skoj som ni vill dela med er av ? Tell me !
Själv har jag förträngt helgens äventyr haha inte värt att minnas kanske..
Har även förträngt gårdagens äventyr från ungefär klockan elva kanske ?
Så bilder innan dess kommer det nog upp så småningom ?

På Fredag är det fira familjemedlem, på Lördag så ska jag på 12 timmarskryssning, då tänker ni varför bara 12 timmars ?
Jo för att det är en kryssning för alla som bodde i Lugnet som fick rabatt och gejer så det är en julbordskryssning :)
Eller jag kanske ska kalla det, äta dig tjock och fetkryssning ? haha nää men första julbordet för i år i alla fall och det ska bli såååååå gott och jag ska rulla av båten för att sedan festa vidare kan jag gissa !
Tjäjorna har ju avskedsfest på Lördag får se om jag hinner dit också och pussa på dem små liven.

Meeen nu ska jag säga tack för mig ska lägga mig i sängen och kolla på TV och för att det börjar kännas lite creepy här i mörkret alldeles själv, knakar och grejer :O , och för att för engångskull har jag alla kanaler i mitt rum idag så jag skulle få se Desperate Housewife :) (lika spännande som vanligt)

Nu börjar man känna julstämmningen lite tycker jag, man kommer verkligen göra det på Lördag i alla fall !

Bokish !




PZ * Yaaalll


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥