Yey

Bara för att jag har tråkigt och älskling har somnat :P



Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:

1. Soulplane
2. Rena Rama Rolf
3. A night at the Roxbury
4. Twilight


Fyra platser där jag har bott:

1. Gustavsberg
2. Gustavsberg
3. Gustavsberg
4. Ingarö


Fyra tv-serier jag gillar:

1. Depseprate Housewifes
2. Sipmson
3. Family Guy
4. 2 and 1/2 men



Fyra platser där jag varit på semester:

1. Fuertuventura
2. Thailand
3. Mexico
4. Thailand (igen)

Fyra sajter jag besöker dagligen:

1. Facebook
2. Blogg.se
3. Olika bloggar
4. - II -

Favoritmat:

1. Husmanskost
2. Pizza
3. Fajitas
4. Pommes med grillkrydda


Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:

1. Hos mormor i Thailand
2. På kryssning
3. På bowling
4. På restaurang


Hahah trååååk :D

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥