Boring weather

Morsning korsning !
Jag sitter här med mitt morgonkaffe, och det kliar på mitt huvud vet ni varför ?
Jo för att för ett tag sen så upptäckte jag att jag har blivit allergisk mot hårfärg, inte blondering utan hårfärg, så det kliar i hårbotten om jag färgar håret så att säga.
Igår så färgade jag ju om mitt hår och det vart helt okej.. det där blonda fula är borta i alla fall men det lär komma tillbaka snart ska ni se ;)
Men som sagt så färgade jag ju det igår men jag gjorde inte så mycket hårfärg för att jag vill inte gå och klia mig i huvudet, så det vart faktiskt inte såååå jättefarligt med kliandet :P
Såååå (intresseklubben antecknar det här just nu)
Jag och marina ska ses snart för vi har ärende vi måste utföra ! haha
Och jag måste , ser ni vad det står GÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dit för rasmus tog sitt busskort idag, hmmm inte kul men det är inte så långt dit vi ska men ändååå det är kallt ute ! :O

Jaja från det, till det här.
Är det någon annan som inte kan se sin statistik på bloggen ?
För på min så står det no data to display och det är ganska irriterande, och jag har gjort och har allt som dem har sagt att man ska göra och ha så detta börjar bli lite frustrerande, jag har gjort ett försök till funkar inte det så blir jag arg och skiter i hela bajsskiten ! Någon annan som känner igen sig ? Förutom du marina :P
Tycker bara det är myckt konstigt bara för marina har också det som sagt, jag menar jag gjorde min blogg på hennes dator också, kan det vara något fel på hennes dator då eftersom vi båda har den där statistiktexten och båda har gjort sina bloggar på den datan ?
I sånna fall går det ju typ inte att fixa...... ÅÅÅÅHHH så irriterande man vill ju se sin statistik ... :(
Jaja nog om det, hoppas att det fixar sig i alla fall... för jag vill se hur opopulär jag är ! :P haha





Men men vi hörs senare gått folk !





PZ * Bastards

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥