Depression

Vet inte vad som hände nu alldeles nyss, men det va inte bra i alla fall......
Ibland händer det saker som jag inte kan förklara, kanske PMS haha.
Först blev jag bara arg och ville va för mig själv, sen började jag gråta bara sådär, men det är inget ? :S
Rasmus frågar vad det är, jag har inget svar så jag säger inget... för det är inget.
Oj oj oj undrar vad det är .... tycker jag att min livssituation är jobbig på nått sätt eller är det nått annat ?
Nån som har varit med om detta ?




PZ * And quiet

Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla gumman vad händer?Du får komma hem till mammsis igen.Du saknar väl mig förstås?Separationsångest kallas det..Pussinuss

2009-11-27 @ 20:06:18
Postat av: cissi

jag vet inte vad som händer ? :/

jaaah jag kan väll gissa på det.... min mammsis <3

2009-11-27 @ 20:24:00

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥