:)

Hej alla TÖNTAR !
Idag har jag som sagt varit i Sickla och gjort en grej, jag tycker det gick ganska bra för att vara fyra timmar men man kan ju inte hoppas allt för mycket ;)
Vad har ni gjort idag då ?
Så alldeles nyss va jag uppe hos min pappa och åt middag mycket gott ! :D
Fick tillbaka min kaffebryggare också för nu hade pappa tagit sig i kragen och köpt en ny :P
Och fyyyyyyy faaaaaaan va kallt det börjar bli, hade lite brottom i morse så jag han inte ta på mig så mkt typ vantar och sånt krimskrams, så sen när jag skulle åka hem så va jag tvungen att gå och köpa en halsduk på HM för pengarna som jag hade kvar på mitt presentkort för att det va så jävla kallt, jag ville inte gå till bussen asså :S
Plus att jag har ingen halsduk bara en sjal så det va ju på tiden att skaffa en med :)


En såndär mysig billig halsduk köpte jag :) 79,50 :- HM



Så vad händer ikväll då gott folk ? Vad ska ni hitta på ?
Jag ska gå och bada om ett tag men först så ska jag nog kolla på nya fast and furious med Vin diesel och Paul walker ♥ ! Mmmm :D
Sen sååå kanske jag hör av mig sen gott folk :)




Och du det spelar ingen roll vad vi gör det kommer fortsätta hela tiden och du kommer fortsätta med det jag blir arg och irriterad på ....






PZ * Mother Fuckers

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥