Finally

Hej !
Nu är jag äntligen hemma, jag har varit i stan med Tanita och Jessica idag för dem skulle tilll den indonesiska ambassaden, för dem ska ju åka till Bali i 5 veckor .... det gillar jag inte, men jag vet att ni gör det ! :(
Sen gick vi och fikade i två timmar på ett mysigt lite ställe i Gamla Staden :D
Seeeen så åkte vi hem till söta lilla Sophie och drack lite kaffe och sååå, sen lunkade jag hemåt.
Kom nyss ner från pappa och en skit god middag btw som jag lagade vart lite ihop kok av saker, så det vart kycklingwok som jag rullade in i tortillabröd med lite sweet chili sås och vitlökssås ! Underbart ! :D



Såååå om två timmar så är det ju såklart DESPERATA HEMMAFRUAR ! ! ! :D
Seeeen så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, ska väll inte sova direkt efter för då är klockan tio, men kanske lite senare för jag börjar ju faktiskt ett i morgon ! SKÖNT !
I morgon så får jag inte glömma, block och penna och viktigt papper till skolan ! Måste påminna mig själv !


Lite bilder på en trevlig stund med mina älskade små vänner ! :)

Ser lite mongo ut för Jessica tröck så himla snabbt på knappen så jag inte hann reagera :P






Meeeeeen jag hör av mig sen då !



PZ * Fuckers


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥