Hej hopp pille***** :D

Haha heeej alla goa o glada !
Jag sitter här nhu typ äntligen :O
Haha nää men jag har varit på släktgrej nu på dagen och så har jag vilat lite och så nuuuu är jag här ! :D
Jag har ju som sagt lovat er lite bilder från helgen också och det ska ni få, så ni ser vad jag har för mig på helgerna.
Jag har haft en toppenhelg bättre går nog inte att få, har varit med alla människor jag älskar den här helgen, och bla bla bla .....
I morgon börjar jag skolan och det ska bli skönt och få nått att göra på dagarna :)
Sen såååå ska jag kanske åka hem till Jessica min gullunge i skogen och mysa hemma hos henne om inte hon skulle va med Peter dåra !
Nu sitter jag här och jag svälter ihjäl, men det löser sig alltid ändå på nått sätt, gör det inte det då kan man ju hoppas på att man får mat nästa dag :P hahah låter hemskt eller hur ? :P Nä jag skoja bara !
Idag börjar Paradise hotel också 22:00 och det måste jag se sen efter det måste jag sova faktiskt för ska ju faktiskt till skolan som sagt :P
Meeeen nu så ska jag lägga upp alla bilder och skit och så men vi kanske hörs sen då ?



PZ * Munchies

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥