Hmmm

Tjaba skithål !
Jag är hemma hos Räkan nu med en öl i handen och vi har "efterfest" haha vi har varit på Grisslinge värdshus ikväll och vilka vi är, är jag, pappa och karin haha!
Jag har jättekul med min pappa han är bäst, prata nyss med marina i telefonen också hon är så söt.
Och i morgon ska jag få träffa mina girls igen och det ska bli så myyyyyysigt ett tag i alla fall sen senare får vi se vad som händer eller hur jessica ?! killar va det va ? ;):D
Men det ska bli så kul i morgon i alla fall, för pappa och karin ska på fest i morgon sååååå ja ni förstår resten eller ?
Träffade en kille på grisslinge och det va kul, har inte pratat med han på ett tag!
Såg även andra människor som jag "känner" men dem hälsar inte längre, ni kan ju sitta och fundera på vilka det är he he he ;)
Men men jag vet att jag inte har uppdaterat idag men nu orkar jag inte skriva mer, skriver i morgon och så för jag har ont i ryggen nu av att sitta här haha puss och knull på er bajskorvar !!

Okej och by the way så funkar statstiken nu och nu får ni skärpa er och besöka min blogg mera tycker jag faktiskt ! Så skääääääääääääääääääääääääärpning !!!!!!!!  :D:D:D:D hihi ^^

PZ * Asholes ;)

Kommentarer
Postat av: Mammsis

Blir det barnvakt med föräldrafritt eller? :=

2009-11-14 @ 10:34:49

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥