Hopplöst

Heeeeeeeej :)
Idag har jag varit uppe hos pappa hela dagen faktiskt, kände för det för ibland är det mysigt och vara där uppe eftersom jag faktiskt har bott där en gång i tiden ;)
Om en timme är det DESPERATE HOUSEWIFES och det måste jag se, har inte missat ett ända avsnitt och så ska det förbli för det är så in i helvetes bra !! :D
Det blir inte så sent ikväll för i morgon så ska jag vara i Sickla klockan elva och göra en sak i några timmar, önska mig lycka till för jag hoppas verkligen att det går bra för jag skulle verkligen behöva det :)

Såååååå är jag väldigt trött på den här situationen som jag sitter i blir så jävla trött på det och jag vet inte vad jag ska göra heller för det blir samma sak i slutet i alla fall ! :S
Det är svårt men vad gör man då ? Ingen aning jag har gett upp det där faktiskt är det nått kom till mig jag finns inte långt borta.
Jaja jag skiter på det här och säger adjö bajskorvar sålänge !



PZ * Fuckers !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kändes lite.. meningslöst..



vad händer i sickla!??!

2009-11-03 @ 20:01:57

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥