In your dreams

Jag sitter här nu vid datan och har precis ätit massa god mat, en halv gurka, en tomat och ett äpple !
Skolan gick bra, vi höll på med office och sånt det är märkligt va lite sånt man kan ändå ? :P
Jag är mätt som en fet gris asså, pust.
Jag har även varit hemma hos mig en sväng och hämtat lite skit och pussat på min älskling !
Glömde dessvärre träningen i morse men ingen skada skedd, jag tar igen det på kvällsträningen.
Det är faktiskt lätt glömt eftersom det är en nykomling i morgonschemat så det är lätt glömt som sagt, man har så mycket annat i huvvet.
Jag har träningsvärk i armar och bröst, kanske skrev det ? Men det är kvar då i alla fall ! :P
Idag är det inge speciellt viktigt på TV heller, kanske ska se halv åtta hos mig, det programmet är lite charmigt :)
Blä fick nyss smaka acaidricka, det smakade plommon med prutt i sa jag att det smakade till mamma hon bah jaaaa men precis ! :P haha

Igår så satt jag och kollade in saker på coolstuff, dem har så jävla grymma grejer där tänkte jag skulle visa lite grejer som jag vill ha :)
Vad har ni gjort idag då ?

Anledningen till att jag inte skrev nånting i skolan idag va för att jag inte satt längst bak idag ;)
Adress : http://coolstuff.se

Jag rekommenderar den här sidan starkt också om ni inte har hittat den redan ;)
Dem har så mycket sjuka saker och roliga användbara saker !

Idag/kväll vad händer och fötter liksom ??
Jag ska inte göra så mycket jag... fika sen i alla fall :)

Får inte glömma lämna in papprena i morgon MARINA påminna påminna !!!!


Nu lite bilder på coolstuff saker som jag vill ha :)
Läs texterna på bilderna m ni kan och orkar.




PZ * OUT !


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥