It's all about the selfrespect

School gick bra som vanligt, det är så himla mysigt och gå på den där kursen verkligen, jag blev dessutom bjuden på lunch av min lärare för alla vet juh att jag är en fattig liten skit ! :P
Men han är för go den där killen jag tackar honom för det.
Haha när man har gjort nått bra så ska man säga högt till sig själv : BRA GJORT CECILIA !
Det va lite roligt faktiskt, har fått lite tips nu som jag inte tänkt på förut som man kan göra för att få ut sin ilska, hade nog behövt det lite innan jag fick höra det om man säger så kände jag.
Nu har jag precis ätit litegrann med massa gurka. jag ÄLSKAR gurka med lite salt på mmm underbart !
Är hemma hos mamma nu för att packa ihop mina saker och bege mig mot Gurra igen för idag händer det, idag är det mys med tjäjorna ! :D
Öööööh vad händer i morgon då? Ja bra fråga som vanligt, jag är sugen på att göra nått kul men det är så jävla svårt och överhuvudtaget röra sig någonstans utan pengar asså, inget liv utan pengar !
Det är lika jobbigt varje gång att åka ifrån mamma faktiskt det känns elakt på nått sätt, men det är det ju inte, men jag känner att jag måste vara här mera liksom.... känner ni också så när ni ska åka ifrån nånstans ?
Any way såååå ska jag kolla en buss nu och start packing !
Snaaaackar senare va ? !

Ni får en bild på min mat !





PZ * Peanuts


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥