Jaha ?

Ja god morgon alla !
Sitter här och dricker kaffe hos marina, sätter på datan och möts av en massa skit !
Va det inte ni som ville få ett slut på det här ? Ni som är så vuxna och mogna och vi som är så barnsliga och töntiga, störda fittor ?
Varför fortsätter ni då ? Är ganska trött på att bara bli kallad en massa grejer som inte leder till ett skit.
You can go one but im not gonna do anything.
Ni kan kalla mig va ni vill men jag tänker inte ta åt mig ett skit för era ord är tomma ord !

Nog om det jag tänker fortsätta att leva mitt liv som det va, innan dem här barnskolenivåsakerna (som att två personer blir vänner) började, jag och marina har blivit jättebra kompisar och hon är en av dem bästa kompisarna man kan ha, hur kan man va arg på en sån liten pingla ? ;) ♥


Så idag då, jag och marinush ska åka och handla lite sen så kanske det bär av ut i skogen eller nån annanstans vad säger du marina ?
Vi ska i alla fall ha det roligt idag det vet jag ! :D

Sen är det nån annan som har börjat på sin önskelista till julafton än då ? Det har i alla fall jag för jag tycker det är kul att överhuvudtaget skriva så jag börjar i tid ska skicka den till min söta mamma också :D



Jaja men vi kanske hörs sen !




PZ * boys and girls


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥