Julmust

Hej nu sitter jag hemma hos M och dricker Apotekarnes julmust, så jävla gott är det !
Skolan gick bra som vanligt, vi firade min namnsdad genom att spela Cecilia låtar det va jättemysigt, och så sjöng vi lite fast inte jag, inte min grej riktigt.
Idag så ska jag tvätta en tvätt sen är frågan om jag ska åka till mamma idag eller om jag ska göra det i morgon ? Rasmus ville att jag skulle åka i morgon, jag känner också att jag skulle behöva åka i morgon egentligen då kanske jag kan göra mitt träningspass i lugn och ro i morgon på morgonen, ikväll också för den delen.
Rasmus gjorde nämligen ett träningsschema till mig som man kan ha i hemmet ska testa det och se om det händer nånting :D vad tror ni ?
Vad jag ska göra idag förövrigt vet jag inte faktiskt, ska i alla fall sova tidigt för jag är skittrött idag !
Men nu så ska jag kolla runt lite vi hörs sen.





PZ * Bajskorvar

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥