Längtar

Ååååååh nu längtar jag bara tills i morgon när jag ska få vara med mina babes, ni verkar vara dem ända riktigt bra vänner smo känner mig andra är bara typ skal eller vad mans ska säga :P
Jag hoppas vi får en mysig dag i morgon faktiskt, ser fram emot att få mysa lite med damerna !
Eller det kanske händer nått annat roligt i morgon eller ? :O
I alla fall så är det planerad myskväll och lyssna på Takida..... hmm ... blä säger jag.
Men jag kan lyssna på dem men det är ingenting jag färedrar om man säger så :P
Dem ska nämligen på konserten så dem ska memorera alla låtarna tills dess haha lycka till ! :D

Puss på skinkorna, snart är det jul !

Kommentarer
Postat av: lucke

Man och kvinna fast på bild när de hade sex i kyrktorn. Kolla in på bloggen mig! Ha det bra!

2009-11-26 @ 14:24:59
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥