Lätt som en plätt !

Haha fyyy fan va lätt det här är, på två timmar så har vi loggat in på datorn och internet och beskärt en bild ! hahahah herregud jag känner mig verkligen som värsta snillet asså, fattas bara glajjorna så blir allt skit bra och jag blir smartarst i klassen typ eller nått ! :D hihihi ^^
Men det är kuul att gå i skolan och inte känna att det här är jobbigt på nått sätt eller så, då slipper man känna att det är jobbigt att gå till skolan.
Men förövrigt känns det skitbra och gå den här kursen och det för jag vet att jag kommer lära mig nånting och att jag kommer må bra av det här när kursen är klar.
Just nu skriver jag här för att jag är klar för längesen, och det känns skitbra ! :D
Och Marinush sitter långt framför mig och leker plugghäst och håller på och fixar haha medans ja är klar för längesen :O Är jag smart eller vad ? Hur känns det Marina ? :P

Bilden som jag har beskärt idag. ( I skolan )




PZ * // Snillet ;)

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥