Lilla jag

Jag har precis kollar klart på filmen på mig som liten, och jag är så jävla söt asså !
Kan kolla på den där filmen hur många gånger som helst, och så är det rolig och se hur alla i min släkt såg ut förut smala och smärta ! haha
Nu så ska jag inte göra så mycket "surfa" på internet kanske kolla mitt café såklart :D
På Grisslinge så åt jag en Ceasarsallad och den va väll sådär lite för mycket dressing som inte smakade nånting faktiskt, lite synd.
Men jag avslutade med en latte och vaniljglass med chokladsås och maränger !
Där emot så vill jag gå på Restaurang J i nacka strand med min älskade Jessica för dem har världens godaste Ceasarsallad, men frågan är om jag kommer hinna få pengarna innan dess, för hon ska ju som sagt åka iväg i 5 veckor.... Annars får vi väll ta det när ni kommer hem eller hur hjärtat ? ♥
I morgon börjar jag som sagt 10:10 ska möta M nere i centrum klockan 10:00 och hon tar med sig ett likadant block till mig som hon har gulle dig !
Och så ska vi fira min namnsdag i skolan i morgon dvs spela en låt med mitt namn i ! :P haha ganska mysigt faktiskt.
Det kommer bilder på min outfit i morgon för jag sitter nämligen inte på min data just nu så det är lite svårt :)
I morgon tänkte jag åka till mamma eller om det blir på Tisdag, det märker man.
Pratade med mamma idag också hon va så trött för hon va ute igår kära mammsis, du är så söt älskar dig.
Men förövrigt så har min helg varit lugn, inget ståhej från min sida men nästa helg så blir det kanske avskedsfest för mina flickor eller ?
Och på Söndag fyller Marinush 20 och då ska vi fira henne på Måndag hade vi tänkt för att systemet är ju stängt på Söndag så det blev på Måndag och för att vi är lediga på Tisdagar så det blir skitbra right babe ? :D
Meeen nu så ska jag inte skriva så mycket mer, ursäkta boken men nu har ni nått att läsa !

Hörs i morgon skitungar !




PZ * Fucking Fucks

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥