→ Mammsis ←

Nu är jag hemma hos mamma och vi sitter och lyssnar på Lady fröken Gaga på högsta volym, så himla bra ! :D
Påvägen hit så va det en ungjävel som höll på med massa skit så då blev jag lite arg för mig själv faktiskt för det är inte bra ! :@

Vi har ätit mat och sånt sen vid åtta är det kvällsfika, det är så skönt och vara här man har massa rutiner som händer varje dag samma tid och sånt ... underbart !
Jag har även gett bort mina chips till min lillasyster för att jag har som sagt börjat träna och för att hon ska äta upp sig lite det benranglet, har iofs bara börjat träna hemma men jag har faktiskt träningsvärk idag och jag tycker det är kul så jag står fast vi det här så nu ska det bli ändringar i mitt dagsschema, det har det redan blivit iofs men det ska fortsätta också och jag ska bli så duktig.
Åh va skönt det är och vara här, slippa var med massa människor och grejer :P
Men i morgon är det skola och det ska bli kul vi har datakunskap i morgon också, det tycker jag är så kul för jag känner mig så smart då ! :P
Jag vet ej vad vi ska göra i morgon iofs så jag kanske inte blir så smart i morgon ? :O Fast det tror jag ;)
Och jag älskar min söta mamma som sagt hon är den bästa ! (mammagris nr 1)

Snart börjar mitt älskade DH också och jag ska se det så Daniel får kolla på sitt jävla house inne i sovrummet :D
Sen efter det är det Christine och det har jag kollat på också varje gång, också för att det är efter DH så då kan man lika gärna sitta kvar i en halvtimme till eller hur ? :P

Skolan börjar 13:00 i morgon och det vet jag nu för i Måndags så skedde det en lite olycka, halva klassen kom en timme försent för vi hade tydligen ändrat i schemat och halva klassen hade märkt det och halva inte men det gjorde inte så mycket, dem fick bara gå igenom samma sak en gång till med oss :P

Vad händer ihelgen då ?
Jag ska i alla fall mysa med mina älsklingar vad ska ni göra ? 




                                                              
                                                               LOVE OF MY LIFE ! ♥




PZ * Ghettohoes


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥