Mätt i magen

Nu är jag hemma igen i ghettot, från att komma från skogen ... hmmmm vilket låter bäst ? :P
I alla fall så är jag proppmätt ! Det är man alltid när man kommer från Rasmus mamma haha hon proppar på en massa skit !
Men men det går ju över i ett nafs, haha jag kan nog äta igen snart ändå så det är ingen fara ;)
Så nu så ska jag och älskling kolla på Shrek 2 haha it's some gooooood shiiiiet ! :D
Lite utseendedagsbilder :D




Den sista bilden har blivit lite som en traditionsbild känner jag så nu är det ett måste ! :P

I morgon så tänkte jag att jag skulle träffa marina, dricka lite kaffe, färga lite hår och lite tjejgrejer ni vet ;)
Eller hur marinush ??
Seeeen får man se vad som händer, jag menar det är ju faktiskt äckelsöndag i morgon, trååååk, men marina vi får se till att göra det till en rolig söndag viiiiiiiiisst ??! :D



Jaja baj baj for now.



PZ * Quuueeeeers

Kommentarer
Postat av: Marinush

AFKÅRS MAJ LÖV!



wooohoooo <3

2009-11-08 @ 01:40:17

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥