Mumma

Fitta.
Jag råkade trycka bakåt så att allt mitt som jag skrivit med den här jävla mellanslagspluppen försvann ! ! ! ! :@
Jaja inge mer med det liksom det är bara jävligt irriterande faktiskt :P
Vi har i stort sett inte gjort nått alls idag badat lite, drckit kaffe och sånt skit som vanligt :P
I morgon så händer det grejer men det får ni se mer av i morgon faktiskt så att det kanske blir som en liten överraskning för er, kul va ? :D
I Fredags så hade jag faktiskt jättekul vill jag bara meddela men vi fick reda på en sak som va en jävla tur att drog därifrån efter en stund i alla fall annars hade det inte blivit kul alls faktiskt :O
Men men sånt är livet allt kan inte vara perfekt ;)
Marina har ägnat en stor del av kvällen att ladda upp en massa grejer på fakebook bla på mig haha så kika in där eller på hennes blogg (http://secramento.blogg.se) om ni vill se bilder för jag orkar verkligen inte lägga upp dem !
Ni kan få ett smakprov på en av mina favoriter !
Om exakt om en vecka också så ska jag och marina vara i centrum fyra dagar i veckan, tre timmar om dagen, vad sägs om det va? ;)

Fråga : Vilket är erat drömyrke ? Jobbar ni med det nu ? Är ni påväg att bli det ni vill bli eller har ni blivit helt inte det ni ville bli ?

Mitt drömyrke ända sen jag har varit liten har varit delfinskötare i alla fall och för mig är det bara en dröm just nu som inte kommer funka alla tror jag :/
Annars skulle jag gärna vilja bli frisör lite mera normalt, men men man tar en sak i taget :D

Hoppas att ni har haft en trevligt höstkväll, jag säger adjö för mig idag vi hörs i morgon !



One of a kind.







PZ * Take this fuckers


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥