Och dagen började bra ?

NEJ det gjorde den verkligen inte, jag tänker inte säga varför men jag är bara för jävla arg asså !!!! Bläääääää !
Jaja igår hade jag i alla all trevligt med mina käre far och karin, på nått sätt har vi alltid kul, det är aldrig liksom "pappa och dotter" utan det är mer som kompisar liksom :D det är skönt tycker jag ! :D ♥

Hur den här lördagen kommer bli har jag ingen aning om för just nu är jag på så dåligt humör, ska ställa mig i duschen och duscha ända tills i morgon tänkte jag, saknar mina vänner också jag vill att dem ska vara här nu nu nu nu ! :( Men ingen kommer förän om hundra år liksom !
Saknar min mamma gör jag också, det gör jag alltid om jag är arg eller lessen om det inte har med henne attt göra :/ men som tur är får jag träffa henne i morgon och min söta lillasyster, det gör mig lite gladare i alla fall.
Och jag tänkte lägga upp bilder från igår också men kan ej göra det nu för jag sitter inte på datan hemma utan småtjejernas data men det kommer bilder sen det vill jag lova ! :D

Vad ska ni göra ikväll då gott folk på en sådan "härlig" lördag ? .... NOT ! !



Jaja men vi hörs säkert sen, nu ska jag försöka sansa min ilska.




PZ * Fucking fucks !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥