Oh Baby

Heeeej, sitter här och sjunger till Mattiaz - Skandalen har lärt mig hela låten nu ^^ hihi kul och sjunga :D
Har pratat med min lillasyster, jag ska sitta på samma buss hem till mamma som hon åker från skolan med så kan vi göra nått tillsammans hemma sen tänkte jag :)
Jag ska sen gå upp till pappa, fika och kolla på Ullared där och fira min namnsdag lite som va igår.
Förövrigt gör jag inte så mycket , har precis proppat tvättmaskinen full så den är i full gång, tänkte jag skulle laga lite mat min mage känns tom och arg som kurrar på mig hela tiden ! :P haha
Det blir crispies och sallad tänkte så jävla gott och enkelt ! :D
Nu sitter jag och lyssnar på Kapten Röd - Trasig som verkligen inte går att sluta lyssna på hela galet den låter är så jävla bra asså !
Sen även nykomlingen går på stereon stup i kvarten och det är ju Lady Gaga - Bad Romance ;)
Jag är en sån person som spelar kanske jaa typ tre fyra låtar hela tiden som jag bara lyssnar på, sen efter ett tag så hittar jag en bättre låt som jag byter ut en gammal med och så går dem låtarna hela tiden med en ny låt, jag är så att säga väldigt enformig och lyssnar mycket på samma, är så dålig och komma på massa nya låtar som jag vill höra också för den delen så jag håller mig till dem jag kommer ihåg :P haha

Så nu en annan sak som jag har funderat på, är det en sjukdom att typ glömma hela ord i en mening eller sista bokstaven i ett ord ?
För jag har en förmåga att göra det väldigt ofta senast nu gjorde jag det såg jag där uppe :S
Fattar inte varför, glömmer ni också hela ord ?
Såg häromdagen på ett tack kort från min student som jag gett till pappa att jag hade glömt självaste TACKET liksom, så det började med FÖR all hjälp på min student osv ? :O men asså hallå !
WIERD tycker jag i alla fall liksom som att dem där orden försvinner för ögonen och förblir osynliga och oskrivna :O Eller typ att hjärnan har valt ut vissa ord som den helt enkelt inte vill ha med ? :P hahahah aja lite skumt i alla fall.


Me, myself and I yesterday



PZ *

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥