Sneeekpeeek

Hej igen :)
Är hemma nu med min älskade älsklings pojke (fånigt det lät men aja) vi ska kolla på film snart.
Ni får inte se min nya frilla i alla fall, men jag lovar en bild på min nya frilla i morgon när jag har färgat om det oavsett om det blir bra eller dåligt, då får det va ! haha

Jag har fortfarande inte fått tag på mina älsklingsvantar som jag vill ha men jag känner på mig att dem kommer bli mina alldeles snart i alla fall, jag har min älskling på vanttråden tror jag ;) hihihi
Som jag sa förut också så har jag redan börjat på min önskelista eller rättaresagt så är jag redan klar med den ska bara skriva till en sak sen så ska jag skicka den till min söta mamma kul va mamma ? :D
För ni ska faktiskt åka iväg så då borde jag faktiskt få nått tycker jag ;)
Vad ska ni göra på julafton ? Åka iväg ? Vara hemma hos någon släkting kanske ? tell me ! :D
Själv så ska jag nog vara där jag har varit dem senaste tre gångerna ... och vart det är säger jag inte :O haha

Nä men nu har jag en hel del att skriva på datan så jag säger natti natti för mig.
Klockan på halv tolv i morgon marini ?




PZ * Sleepyheads

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥