The time in life

Nu sitter jag hemma hos marina, det blev inte så mycket ärenden idag bara ett ner till min gamla skola VTG  hihi det va lite kul faktiskt :D men som sagt så börjar jag skolan på måndag igen så det är ingen fara för min del... det ska bli så kul och träffa nya människor och sånt plus att att så har jag ju marina med mig vid min sida också så det ska bli toppen :D
Marina ska ut idag och träffa en gammal vän men inte jag för att jag har ingen lust och jag har inte råd och jag har inget busskort och ska jag fortsätta ? hah
Men men jag ska hem och gosa med min älskling istället det slår allt ! ♥
Vad ska ni göra ikväll då ? Det är ju trots allt lill-lördag idag eller ? ;)
Jag sparar mig till lördag istället tänkte jag :)
Sen när jag kommer hem så ska jag färga mitt hår igen och göra det lite bättre, men jag har tagit en bild här nu som ni ska få se, man ser inte så mycket men tillräckligt haha men det är faktiskt ganska coolt när man har det uppsatt men vem vill gå med uppsatt hår hela livet liksom ? Inte jag i alla fall !
Sååå nu lägger jag upp den förbaskade bilden så kanske vi hörs sen då ?

 

Nått sånt där .. men vi får se om ni får se hur det blev sen annars får ni se det i morgon jag lovar ;)

 

PZ *

 

 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥