Tjofaderittan !

God kväll mitt herskap !
Jag gick hem till mig efter skolan och STÄDA ! Ja ni hörde rätt, jag och rasmus började och städa när jag kom hem typ och det vart en grundlig städning kan jag få be och säga, rensade i det där avloppet som allt vatten rinner ner i och allt och det va svart gegga som luktade prutt :O ! BLÄ ! men det gjorde rasmus ;)
Sen åkte jag hem till mamma igen efter lite mys och städ, här hemma hos mamma fick vi pannkakor ! MUMS !
Jag somnade väll såklart när jag la mig i sängen för attt kolla på TV, jag kan verkligen inte göra det jag måste sätta mig vid datan på en gång annars fan jävlar :P
Jag är skittrött ändå för jag somnade bara en liten stund i alla fall tror jag :)
Meeeen i morgon börjar jag 10:10 så jag ska kolla en buss till Gurra, sen så ska jag faktiskt sova ... TRÄNING FÖRST ! !
Jag har fixat mitt café och allting så nu kan jag sova med ro :P

Any Way The Show Is Over, God Night Folks !










PZ * And good night ! ♥


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥