Uppdatering

Hej jag sitter här vid min fars data och lyssnar på Lady Gaga såklart ;)
Han hade köpt ne turkisk peber sprit till mig som jag har druckigt av ... halv är slut btw :P
Ursäkta om jag inte skriver riktigt ordentligt meen jag ör lite berusad sådär .. men jag sitter uppe hos pappa och dricker lite sen så ska dem dra till Värmdö golfklubb på 30+ fest så jag får inte kommai n ... men som tur är lämnar karin sitt busskort så jag kan pka om jag vill :)
Men som sagt så vet ej jag vad som händer ön så länge ... men men det löser sig .. jag har sminkat mig och grejer för at jag känner att det ska hönda nått snart :P
Jag har tränat och allt idag med ... dess värre kan jag ej göra armhävningar för attt min handled håller på och äcklar sig och gör ont igen .. jag tror att jag har fått en inflammation i min handled men jag vet inte den är så jobbig , jag kan inte göra npnting med den verkligen är SKITJOBBIGT ! men som sagt ursäktar om jag skriver konstigt men jag är lite på lyset :P hahah hoppas ni har en bra kväll gott fok puss på ereeeeeerrrrr !!!!!!!





PZ * Drunken monkeyes !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥