Ute i bushen

Heeej :)
Jag sitter ute hos Marinas pappa, vi har precis badat jacuzzi vilket va jätteskönt och mysigt !
Vi ska sova här i natt med, och i morgon blir det hårfärgning och mys :)
Klockan är snart åtta också och då är det dags för Ullared igen, måste hålla utkik efter mig själv ! :D
Den här datan som jag sitter vid nu har inget mellanslag utan en lite fånig gummiplupp så det är skitstörigt att skriva ! haha



När jag och marina sitter i centrum så kommer det fram en byggjobbare till mig (alla vet ju att dem bygger om i centrum hela tiden) i alla fall så kommer han fram med en mp3 i handen och säger : - Ni tjejer är unga och kan det här, köpte den här häromdagen men jag vet inte hur man får i gång den :S så jag tar den och tycker att den känns väldigt plastig och ser väldigt sliten ut för att vara ny, men jag försöker trycka på alla knappar men det går inte så trycker jag på knappen i mitten och vad händer då? BZZZZZZZ ! ! ! ! ! Jo jag får en såndär jävla stötjävel ! Han lurade mig den jävla gubbjäveln fast det va lite kul men ändå bara sådär från ingenstans, dem där byggjobbarna kan inte ha så kul när dem jobbar där verkar det som eller? :O
Hahah jaja lite kul va det i alla fall och ganska pinsamt mitt i centrum liksom !
Men men nu orkar jag inte skriva mer pga den här jävla knoppen till mellanslag !



Talk to you later maybe.



PZ * Hoees


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥