Vi rockar allt !

Hej alla GRISAR !
Nu sitter jag hemma hos marinush och vi sitter vid varsin data framför varandra i köket :P alltid lika mysigt eller hur M ? ;)
Vad vi ska göra nu kan jag inte säga för det är hemligt moahahaha !
Vi kommer nog sitta här ett par timmar för så brukar det bli haha :P
Jag har verkligen hjärnsläpp har ingenting att skriva verkligen ?!? :O
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHA ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Herregud så mycket har jag inte skrattat på länge tack för det marina det hjälpte lite right ? ;)
Hahahaha har upptäckt så mycket saker som jag inte kan berätta men verkligen vill !
Asså ni vet när man är så pirrig i magen och bah vill skrika eller hoppa omkring, det är så saftiga grejer asså det är sååå sjuuuuuuukt KUL !






So long assholes ! PZ *


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥