Yes

Hej hej hemskt mycket hej !

Jag sov lite för länge idag fatiskt men det beror på att jag drömde så himla konstigt och jag ville helt enkelt drömma vidare på det som hade börjat, så det gjorde jag och det var en mycket konstig dröm måja säga !
Jag har även gjort min morgon träning, det va mycket jobbigt men det känns bra efteråt gjorde även den igårkväll med :)
Asså det är juh inte värsta seriösa till döden liksom men det känns bra att göra det så gör man någon nytta i alla fall liksom.
Jag ska snart gå och sätta på kaffe, sitter uppe hos pappa nu för jag måste vara här för att släppa inte deras katt.
Sen ska jag gå och möta syrran och vi ska gå hir tillsammans och jag ska packa sen drar vi till mammsis.
Det blev ingen lunchbjudning idag heller för att marina svarade aldrig i telefonen och sen när hon väl svarade "mådde hon inge bra" haha eller ? ;)
Nää skämt och sido jag ska juh inte äta pizza i vilket fall, jag ska äta mammas goda mat hela veckan nu ! :D

Ikväll är det också Desperate Housewifes och vem sitter bänkad framför TV:n då jo JAG !
Jag har inte missat ett ända avsnitt faktiskt och såklart så ska jag inte göra det heller !
Men men nu måste jag gå och äta nånting, smell you later !



PZ * Queers

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥