Ysterday

God morgon gott folk ! Här kommer boken om gårdagen ! :D

Sitter här med kaffet i hand och vatten precis bredvid, är inte redo för mat riktigt än ;) haha
Jaha så vart ska jag börja, först igår så innan vi ens han komma nånstans vart jag och marina arga på varandra för en ganska fånig grej men som blev skitbra i slutet och jag vann fighten ! :D, men vad är det man säger, det stärker bara våran vänskap eller hur marina ? ♥
Sen så tar vi bussen (som blev äggad) ner till centrum och beger oss till söta sophie och dricker lite där, sen ringer jag min pappa och frågar vad dem gör för nånting och dem va inne i stan och spelade biljard, linda och sophie skulle ändå åka så jag och marina åkte till pappa och karin, men först blev det ett stopp på donken först haha såklart !
Sen så kommer vi dit och jag var tydligen skitdålig på biljard och marina ägde men konstigt nog vann vi bara en gång ändå ? :P
Sen kommer det en kille fram och frågar vad grejen med våran klädsel va och frågade om vi va på möhippa haha men det va vi ju inte, pappa direkt fram : det där är min dotter ! haha
Killen som frågade va nämligen på svensexa så bad han oss skriva ner massa grejer på en lapp hur man kan hålla ihop sitt förhållande......
Sen efter typ halva tiden där inne åker marina på pusssjukan och blir alldeles puttignuttig med mig som om hon vore en gammal tant och jag det stackars utsatta lilla barnet som hon drar i kinderna på ! :P haha
Sen när dem stängde biljarden så drog vi vidare till after med pappa och karin fortfarande :D
Drack lite där, karin ville dansa så ville gå nån annanstans men det slutade på after igen :P
Sen va det dags för hemgång men först ett stopp på slussengrillen och köpa mat haha halvtimme kvar tills bussen gick :S
Sen sitter vi på bussen och busschauffören skriker i högtalaren att alla måste tränga ihop sig men ingen rör sig, det va liksom värsta glipan där vi satt, busschauffören skriker och skriker sen börjar jag skrika sen börjar pappa skrika och sen kommer det en skitsjyst man som ställer sig vid pappa och skriker : Är ni helt jävla dumma i huvvet gå bak då ! Kom hit så ska jag torka fötterna med er jävla idioter ! ! !
Hahaha det va nog det roligaste för mig på hela kvällen guuud vad jag skratta !
Sen fick vi nån äcklig kille efter oss sm skylde på att han skulle på fest i lugnet men han ville ju bara komma hem till oss och sova blääääää !
Mannen som skrek gick också av där vi gick av så vi satt och snacka lite med han och den äckliga killen, sen sa jag en grej och då blev det fart på marina som skulle hem ! hahahah :D
Vi satt i busshållplatsen och pratade om att alla barnsagor är dåliga och att alla va påtända i sagorna och grejer haha okeeeeeeeeeeeej ? 
Men det ända jag pratade om va macaroner och bacon (matälskaren själv) så när vi kom hem så blev det macaroner och skinka och sen gick vi och la oss !

Herregud vilken kväll asså tack för att du finns marina !







PZ *

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥