Aj aj.

Jaaa har nyss upptäckt att min näsa är väldigt öm haha det gör oooooont :D och min fot också, vet INTE vad jag har gjort faktiskt haha :P
Mina skor är alldeles leriga pga den lilla kisspausen påväg hem också bläää höll nästan på och ramla i all lera också för att man fastnade och kunde inte röra sig ur fläcken :O haha jaa men vad gör man när plikten kallar ?
Vad gjorde ni igår kväll ?
Och så ställde man ju om klockan igår som alla vet jag ställde om den klockan tolv och så blev klockan elva helt plötsligt och alla röjde gärnet och min näsa fick stryk hahahha men annars hade jag en väldigt trevlig kväll igår !

Så fick jag en försenad fördelsedags present av rasmus mamma också hur gulliga som helst !

Jättesöta vantar fick jag söta va ?



Den här plånboken fick jag också, jag tycker jättemycket om den tycker den är skitsnygg ! :D

 


 

Sååååå vad händer idag då ? Marina sa att vi skulle åka till hennes pappa och bada jacuzzi så om du ser det här kan du väll höra av dig ? Eller dissar du mig för K ? :O Du vet att jag vet allt marina du kan inte gömma dig från mig jag ser allt ! :P (remember) Nä skämt och sido hör av dig m-dog !

 

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv. HA !

 


PZ *


Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, här gömmer jag mig inte! :D

You know where you find me baby!



<3

2009-10-25 @ 16:26:29

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥