B.V

Solen skiner och fåglarna kvittrar ! Vilken hääääärlig morgon.... NOT ! -.-

Blääää inge mysigt alls.
Anyway så sitter jag och väntar på mitt morning coffe som jag ska dricka med glädje.. blev tyvärr ingen frukost hos marina pga att jag sov inte gott inatt kattjäveln höll mig vaken andra natten i rad så i o med det sov jag lite längre än planerat...
men marina kommer hit tjugo i sen går vi till centrum tillsammans på den där jobbsaken på arbetsförmedlingen.
Senare ikväll (eller hela natten) ska jag vara B.V dvs barnvakt till mina två små låtsassystrar på övervåningen hos pappa, för dem ska ut, inte jag ! men jag får juh pengar så det är lugnt ;) .. men som tur är så ska marinush hålla mig sällskap underbara vän ! ♥
Nu är mitt kaffe klart !!!!!! Hörs Sen..





Jag är glad att du är glad. ♥



PZ *





Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥