→ Halloween ←

Precis, snart är det halloween och då undrar jag vad som händer allihoppa någon som har ett tips eller flera ?
Marinush vad gör vi ?! Eller har du blivit helt till dig och ska vara med K som vanligt eller ? ;)
Jag vill i alla fall göra nått kul varesig det är med eller utan hemmafrun där borta !!! KUL SKA DET BLI !!!
Jag hade gärna åkt på den där halloweenkryssningen på galaxy men som allt annat så va det ju såklart fullt på den.. *suck* vad gör man liksom ?
Jaja alla som läser det här kan väll berätta vad ni ska göra om ni ska gå nånstans eller om nu ska vara hemma och klä ut er eller vad som helst !
Känner mig mer peppad på halloween i år än någonsin vet inte varför men jag vill bara klä ut mig och gå nånstans och titta på alla andra som har klätt ut sig ! Men asså låter inte det kul eller ?!



Aja hör av er alla !!!! 


BUUUUUUUUU !



PZ *



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥