Handorgasm ? ♥

Ja ni ser rätt handorgasm säger jag bara !
Det är såhär att när jag va på Åhléns sist så hittade jag ett par tumvantar i skinn för 299 :- och jag bara MÅSTE ha dem på nått sätt ! ! Men jag vet inte hur för jag har ingen lust och slänga så mycket pengar på ett par vantar när jag redan har vantar dessutom, så jag måste få nån annan att köpa dem till mig men vem ?
Jag tror mest på att älskling kommer gå med på det kanske att betala hälften ? :D
Men det är inga vanliga vantar ! Inte för mig i alla fall, kruxet och det riktigt mysiga med vantarna är för det första att det är det lenaste fleece i som går och hitta och sen så är det som fingervantar i det är separerat för fingrarna i tumvantarna och det va så JÄVLA SKÖNT ! ! ! !
Har tyvärr ingen bild på vantarna, kunde ej hitta :(
Det är en sån där grej som man ser och sen är man fast helt enkelt det går inte att sluta tänka på liksom !
Det är precis som med mina nya skor som jag köpte i måndags, jag såg dem, jag provade, jag kunde inte sluta tänka på dem, jag köpte dem ! För mig va dem helt underbara och mina favoritskor just nu ! :D
Någonsin hänt er förut ? I såfall vad ? :)





PZ *


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥