Herregud asså !

Shit asså vad ska man säga .... va hände liksom ? :O
Allting va bra och va satt och åt snittar och allting sen när alla blev fulla så råkade johan spilla ut hela min bål på mig i mitt knä så det kom ÖVERALLT det va så pass mycket dricka att det spred sig ÖVERALLT... sen gick jag och fixade och torkade lite och då kommer johan igen och kaxar... och ja sen så blev det skit bara och allt blev förstört och vi åkte hem .. men först.......... DONKEN !!!!! :D:D:D:D hahah fett gott alltså :D
Nu sitter jag här hemma har ätit min burgare och allt är bra och jag ska gå och lägga mig ... fett skönt asså ! :D
Önskar att det där sista som hände inte hände för det var inte roligt asså :/  men men vad gör man liksom?



Mattias Rösth @fb    Jesper Wikenholm @fb   Caroline Nilsson @fb



Sen vill jag bara hälsa till min vän Marina att hon är en bra vän ! ♥
Och jag älskar min mammsis mest i världen !
♥  


PZ *

Kommentarer
Postat av: Marina

Naaaw vad söt du är hjärtat! Wieho! :)



<3

2009-10-25 @ 16:25:50
Postat av: Anonym

Bra att du älskar din mammsis.Det lönar sig. :)Puss på dig ,snutt

2009-10-25 @ 17:05:13

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥