Kaffe paus ...

Nu sitter jag här med kaffet i handen fortfarande hemma hos m-dog, sorry marina har redan ändrat allt i min blogg som du har gjort men jag vet att det inte gör nått för den bleev snyyygg ;)

Ska börja dra mig hemåt snart gå upp till pappa och hämta min mjölk och kattmat som han har köpt till mig, han är inte så arg längre btw :D
Ja i morgon vet jag inte vad som händer asså kanske ska träffa min godtrogne vän marina igen då hon är ingen svikare ! :D
Jag önskar jag hade något intressant att skriva om så ni skulle vilja läsa min blogg ännu mer men det är svårt att komma på nått såhär på lång arm... eller är det kort arm ? :S
Svenskan e på topp !!
Men hörni tror ni jag blir rik nu då på min så extremt exklusiva blogg eller .. för det skulle kännas skönt med lite klirr i kassan som man säger ....
Hmmmm... känner inte för att gå hem men måste man så måste man ...
Marina har nyss fått reda på att hon har en väldigt "många" som vill läsa hennes nya blogg... väldigt svårt att få tag på asså :O hahah
jaaah nu finns det inte så mer i mitt huvve faktiskt att dela med mig till er vet inte om det nånsin kommer finnas det .. men jag vet i alla fall att marina kommer läsa min blogg helhjärtat det gör mig glad i alla fall .... (för vi e ju inte med varandra varje dag och vet vad vi gör ändå) haha men men ....
kanske skriver när jag ska sova eller nått om rasmus tillåter för han tycker jag är en tönt som har skaffat en blogg, men har man inget annat att göra om dagarna så blir man juh lite rastlös faktiskt :P haha
nog om mig nu ... 

PZ *

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥