Long time ago.

Hej ! :D

Idag har jag varit med sanna i Forum, vi gick runt och kolla lite affärer hon köpte lite saker till sig själv men inte jag för jag är en fattig person som ni vet :P
Sen gick vi och åt på den där thaimatsgrejen på våningen nedanför eller va det är min mat va inte så god vilket jag visste men hade glömt bort det tills jag såg min mat och då kom jag på att sist jag åt det där så va det inte så gott, och rätt hade jag, det var inte så gott ! :P haha men men...
Sen köpte vi en varsin latte och gick hem till sanna, satte oss vid datan och började prata gamla minnen och sånt där som man gjorde när man va mindre haha jättetrevligt och roligt faktiskt för det va så längesen vi träffades så det va jättemysigt .. älskar och prata om "förr i tiden" haha :D
Sen vid halv sex så började jag dra mig hemåt..
Nu sitter jag här hemma hos häckar som vanligt..


Jag och Sanna <3





I morgon så ska jag och m-dog ner till centrum på nån jobbsak klockan ett vet inte hur det går men det märker man ;) kanske blir frukost hos marina innan eller vad säger du ?? ;);)

Och sååååååååå marinush din lilla solstråle tack för det gulliga inlägget jag har fått av dej jag är också väääääldigt glad över att vi har träffats och blivit så himla bra kompisar man kan juh nästan säga "bästisar" eller va tycker du ? :D så glad i dej är jag i alla fall <3
Och jag tror inte det dröjer länge innan jag kommer lämna spår i din blogg vill jag lova ! :D


Älskar mina vänner <3



PZ *

Kommentarer
Postat av: marina

weeehooooo :D



jaaaa såklart, viiiiiihoooo!

imorrn blire frulle hos mig

runt... 9-10?

2009-10-22 @ 19:49:39
Postat av: CCCC

klart det blir det giiiirl !!! :D yeeeeeeey

2009-10-22 @ 20:09:25
Postat av: sanna

haha jävlar va sexig bild hurruuu

2009-10-25 @ 18:17:41
Postat av: CCCC

hahah jaaaaah :D lovely !

2009-10-26 @ 02:03:27

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥