Mammsis

Nuuuuuu är jag hemma hos min kära mor äntligen det är så skönt och vara här (ibland) :P hihi
Men hur gick det i Sickla då ?
Jo vi började med att gå in på dinsko eftersom jag och marina hade sett ett par skor som vi ville ha och sen så provade vi dem och jävlar asså helt fel men dem är jävla coola ändå !
Men sååå provade jag ett par andra skor och det vart vekligen kärlek vid första ögonkastet asså shit vad jag älskar dem och shit va dem är snygga !!!!! (tycker jag i alla fall) :)
Fast vi gick faktiskt till skopunkten innan jag köpte skorna bara för att kolla för jag hittar alltid skor där men inte idag kunde knappt vara där inne ville bara gå och köpa dem andra så gick vi och gjorde det !
Sen så gick vi runt lite gick och åt på *host* donken :P hahaha men men
Sen gick vi runt lite mera och gick in på Vero moda och där hittade jag tre tröjor och alla för 124 kronor det va mycket rea på alla kan jag säga i alla fall :D bra och dem va söta :)
Sen bestämde vi oss för att åka hem marina hem till sig och jag och syster åkte till mammas jobb och överraska henne och nu sitter jag här och ska lägga upp bilder på mina inköp :D


Här kommer bilderna ! Vi kanske hörs sen :)



PZ *



   

 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥